مرجع تخصصی تکنولوژی و رایانه مرجع تخصصی تکنولوژی و رایانه .

مرجع تخصصی تکنولوژی و رایانه

خرید تلویزیون کیولد سامسونگ 55Q70A از بانه

در این قسمت سعی می شود برای افرادی که قصد دارند از بانه خرید انجام دهند ویژگی های تلویزیون های سامسونگ به صورت کلی شرح داده شود. فروشگاه اینترنتی آریوان بستر مناسبی را برای ارائه‌ی لوازم خانگی اصلی فراهم نموده است. تیم کاری فروشگاه آریوان با تکیه بر اصل مشتری مداری سعی در ارائه‌ی محصولات با کیفیت و در عین حال قیمت مناسب دارد.

سامسونگ در سال جدید میلادی به نمایشگاه CES رفته و از جدیدترین تکنولوژی ها و زحمات یکساله خود رونمایی کرد. این مدل 2021 سامسونگ از خانواده کیولدهای سامسونگ با پردازنده تصویر کوانتومی و پیکسل های بسیار ریز است، که به کمک این فناوری نوین قادر است، تصاویری با کیفیت تر و با جزئیات بیشتر به نسبت تلویزیون های معمولی ارائه دهد.


برچسب: قیمت تلویزیون سامسونگ مدل 55q70a، تلویزیون سامسونگ q90a، تلویزیون 55q70a، قیمت q70a، خرید تلویزیون سامسونگ 55q70a، بررسی تلویزیون سامسونگ q70a، تلویزیون سامسونگ q70a کیولد، قیمت تلویزیون سامسونگ 55Q70A، لیست قیمت تلویزیون 55 اینچ 4k، لیست قیمت تلویزیون 55 اینچ سامسونگ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۳۲:۰۰ توسط:gemini man موضوع: اخبار فناوری نظرات (0)

افزایش سرعت سایت

فکر می کنید افزایش سرعت وب سایت شما مهم نیست؟

اشتباه بزرگ همینجاست

یک ثانیه تاخیر در زمان بارگذاری صفحه وب سایت  بازید صفحات کمتر و کاهش رضایت مشتری را برای شما به بار می اورد

چند ثانیه بیشتر برای بارگذاری سایت شما تاثیر منفی بر توانایی شما برای جذب بازدیدکنندگان و فروش دارد

این بدان معناست که داشتن یک سایت سریع ضروری است  نه فقط برای رتبه بندی خوب در گوگل ، بلکه برای بالا نگه داشتن سود نهایی شما

اگر بارگذاری سایت شما بیش از سه ثانیه طول بکشد، تقریبا نیمی از بازدیدکنندگان خود را قبل از اینکه به سایت شما بیایند از دست می دهید و این نشان میدهد که حتی یک ثانیه میتواند رضایت مشتری را کاهش دهد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۵۵:۴۶ توسط:gemini man موضوع: اخبار فناوری نظرات (0)

لایو منو ارئه دهنده پلتفرم های سفارش گیری انلاین برای هر کسب و کاری

تیم مدیریتی لایو منو علاوه بر منوی زیبایی و منظمی که برای شما طراحی می کند مزیت هایی را در اختیار شما قرار می دهد که یکی از مزیت های مهم ان قرار دادن سفارش انلاین است که باعث می شود از نطر اقتصادی و جذب مشتری موفق تر باشید.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۳۹:۳۰ توسط:gemini man موضوع: اخبار فناوری نظرات (0)

هوآوی قصد دارد از لینوکس در لپ‌تاپ‌های خود استفاده کند

کمپانی هوآوی با معرفی سیستم‌عامل HarmonyOS تصمیم گرفت تا اندروید را در گوشی‌های هوشمند خود کنار بگذارد و سیستم‌عامل اختصاصی خود را به صورت پیش‌فرض بر روی آن‌ها نصب کند. اما در خصوص لپ‌تاپ‌های خود تصمیم دارد تا سیستم‌عامل لینوکس را نصب و راه‌اندازی نماید.

بر اساس گزارش TechRepublic، کمپانی هوآوی همچنان با محدودیت‌های تجاری از سوی ایالات متحده روبرو می‌باشد، به این معنی که باید در جابجایی و استفاده از نرم‌افزارها بر روی دستگاه‌های خود تجدیدنظر نماید. در خصوص گوشی‌های هوشمند هوآوی بدان معناست که در صورت لزوم باید به جای سیستم‌عامل اندروید از HarmonyOS استفاده نماید. اکنون همین تفکر در مورد لپ‌تاپ‌ها اعمال خواهد شد، زیرا کمپانی مایکروسافت نیز یکی از کمپانی‌های آمریکایی است و شامل محدودیت‌های ایالات متحده می‌شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۴۳:۴۴ توسط:gemini man موضوع: اخبار فناوری نظرات (0)

لپ‌تاپ ۲ در ۱ لنوو یوگا C940

اگر همیشه به این خاطر سراغ گوشی می‌روید که بازکردن و استفاده از آن راحت‌تر از لپ‌تاپ است، شاید لپ‌تاپ جدید لنوو به نام یوگا C940 این عادت شما را تغییر دهد. پرچمدار ۱۴ اینچی ۲ در ۱ این شرکت یکی از معدود محصولات پروژه آتنا اینتل است که در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۹ معرفی شده و می‌خواهد عملکرد لپ‌تاپ‌ها شبیه به گوشی هوشمند شود.

C940 به گونه‌ای طراحی شده که فورا از حالت خواب خارج شود و حسگر اثرانگشت آن در یک ثانیه عمل می‌کند. علاوه بر اینها وای‌فای به سرعت متصل می‌شود و نمایشگر UHD با روشنایی ۵۰۰ نیت باعث می‌شود که بازتاب‌ها جلوی دید شما را نگیرند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۴۲:۵۹ توسط:gemini man موضوع: اخبار فناوری نظرات (0)

بهترین موس های گیمینگ که برای بازی کردن در سال 2019 پیشنهاد می‌شوند (بخش دوم)

ماوس گیمینگ ریزر مدل Naga Trinity

Razer Naga Trinity Gaming Mouse

نوع اتصال                                  نوع رابط

با سیم                                       پورت USB

ماوس گیمینگ ریزر مدل Naga Trinity Gaming یکی از هیجان‌انگیزترین ماوس‌ها در میان ماوس‌های گیمینگ موجود در بازار است. به همراه این ماوس یک پکیج سه‌تایی از صفحات قابل تعویض ارائه می‌شود. این پکیج شامل یک صفحه با 2 کلید، یک صفحه با 7 کلید و یک صفحه با 12 کلید است که با اتصال به بدنه ماوس ریزر Naga Trinity Gaming، قابلیت جدیدی را به آن اضافه می‌کنند.

دقت حسگر این ماوس در حدود 16000 DPI است که برای یک ماوس گیمینگ دقت فوق‌العاده بالایی محسوب می‌شود. بدنه این ماوس به‌گونه‌ای طراحی شده که در استفاده طولانی مدت، دست کاربر را اذیت نخواهد کرد، اما این ماوس هم برای کاربران راست دست طراحی شده است.


برچسب: Gaming، Logitech، Mouse، Razer،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۱:۲۹ توسط:gemini man موضوع: اخبار فناوری نظرات (0)

بهترین موس های گیمینگ که برای بازی کردن در سال 2019 پیشنهاد می‌شوند (بخش اول)

اگر یکی از طرفداران بازی‌ های ویدیویی هستید و یک گیمر حرفه‌ای محسوب می‌شوید، پیشنهاد می‌کنیم با پلازامگ همراه باشید تا در ادامه بهترین موس های گیمینگ را به شما معرفی کنیم.

مطمئنا در بازار شلوغ فعلی پیدا کردن یک ماوس گیمینگ مناسب، کار نسبتا مشکلی به نظر می‌رسد. در حقیقت در هر هفته حدود ده ماوس جدید وارد بازار می‌شود که تقریبا همگی از ظاهر و عملکرد یکسانی برخوردار هستند؛ با این حال برخی از کمپانی‌ها آنقدر در حوزه گیم و تولید سخت‌افزار مربوط به آن، قدرتمند ظاهر شده‌اند که بدون شک محصولات آنها در بازار به خوبی می‌درخشند.


برچسب: Gaming، Logitech، Mouse، Razer،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۰:۴۶ توسط:gemini man موضوع: اخبار فناوری نظرات (0)

تعمیر لپ تاپ ایسوس در اصفهان

کاربران لپ تاپهای ایسوس میتوانند در صورت مشاهده هر گونه اشکال سخت افزاری و نرم افزاری در دستگاه خویش به مرکز تعمیرات لپ تاپ مراجعه کرده و سرویسهای تخصصی مورد نیاز را دریافت نمایند. خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات لپ تاپ ایسوس اصفهان منحصر به اشکالی خاص نیست و کلیه تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط با لپ تاپ های ایسوس را شامل می گردد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۴۵:۱۴ توسط:gemini man موضوع: اخبار فناوری نظرات (0)

پکیج رپورتاژ آگهی از سایت رکس سو

در دنیای دیجیتال مارکتینگ امروز، نمیتوان به فکر فعالیت در دنیای آنلاین بود اما به سئو و بهینه سازی سایت اهمیت نداد. رقبا هر روز قوی تر می شوند و رتبه خود را در موتورهای جستجو بالا می برند. در نتیجه اگر نتوان در نتایج برتر موتورهای جستجو جایگاهی داشت کسب و کار آنلاین خود را بایستی یک کسب و کار شکست خورده دانست.

شما از طریق رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری که از موثرترین روش های تبلیغات اینترنتی و یکی از ارکان اصلی سئو سایت است، می توانید محصولات و خدمات خود را همراه با تصاویر و لینک های باکیفیت در سایت های پربازدید و با رنک بالا منتشر نمایید. تبلیغ رپورتاژ آگهی علاوه بر افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت، بر روی سئو و بهینه سازی سایت شما نیز تاثیر به سزایی دارد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۲۹:۲۱ توسط:gemini man موضوع: اخبار فناوری نظرات (0)

400 ایده نویسندگی خلاق تبلیغاتی برای یافتن ایده بعدی کتاب (بهترین) شما

پیام های نوشتن خلاق پیوندی است که همه نویسندگان به آن نیاز دارند ... خواه سرگرم کننده بنویسید یا به دنبال نوشتن رمان شگفت انگیز هستید و تمام وقت از نوشتن داستان خود زندگی می کنید.

این را تصور کنید : تصورات شما مطابقت دارد ... و باید آن را روشن کنید.

چندین روش مختلف برای تنظیم یک مسابقه کبریت و ایده های داستان وجود دارد . می توانید آن را روی زمین بکشید ، در برابر سطح خشن ، از ناخن خود استفاده کنید ، یا حتی آن را با کبریت دیگری که در حال حاضر در حال سوختن است روشن کنید.

 اما بهترین (و ساده ترین) راه؟ اعتصاب آن را در مقابل جعبه کبریتی که وارد آن شد.

بیش از 200 مقاله نویسندگی  کتاب داستان را دریافت کنید! لیست رایگان خود را از بیش از 200 سؤال نوشتن منحصر به فرد خود بارگیری کرده و تخیل خود را با ایده هایی از 8 ژانر مختلف شروع کنید ، که برای طراحی و تنظیم بیشتر طراحی شده اند!


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۰۰:۰۵ توسط:gemini man موضوع: اخبار فناوری نظرات (0)