مرجع تخصصی تکنولوژی و رایانه مرجع تخصصی تکنولوژی و رایانه .

مرجع تخصصی تکنولوژی و رایانه

400 ایده نویسندگی خلاق تبلیغاتی برای یافتن ایده بعدی کتاب (بهترین) شما

نکات نوشتن رایگان خود را اینجا دریافت کنید!

اما اگر از همین حالا آماده شروع کار هستید ، در اینجا چند مورد وجود دارد که چرخ خلاق تخیل خود را در حرکت خود قرار دهید تا بتوانید سبک نوشتاری خود را پیدا کنید و به هنر و صنعت خود تسلط پیدا کنید.

 

30 تبلیغ نوشتن فانتزی

فانتزی همه چیز مربوط به جادو ، موجودات و توانایی ها است. امکانات با دنیای خیالی تقریباً بی پایان است.

 

شما به معنای واقعی کلمه می توانید هر چیزی را که می خواهید تشکیل دهید. به همین دلیل است که فانتزی ژانر مورد علاقه من برای نوشتن است.

 

در اینجا 30 نوشتن مقاله اصلی فانتزی آورده شده است:

 درباره شخصیتی بنویسید که یک تخم مرغ عجیب و غریب در جنگل پیدا می کند. وقتی آنها آن را به خانه می برند ، هرگز نمی توانستند آنچه را که در داخل آن بود ، پیش بینی کنند.

 کتابی در مورد شخصیتی بنویسید که همواره توانایی تغییر نحوه نگاه خود را داشته است ، بنابراین ظاهر واقعی خود را در پشت نماهای جذاب پنهان کردند. در حال حاضر ، توانایی های آنها کار نمی کند ، و آنچه را که واقعاً به نظر می رسد ، افشا می کند.

 داستانی را در مورد ساکنان یک باره مسالمت آمیز در آب بنویسید که ناگهان جنگ را با شهرک اعلام کردند که تنها متحد واقعی آن بود. شخصیت شما هیچ تصوری ندارد که چرا و به خواسته آنها وارد جنگ می شود.

 درباره چگونگی جادوگری هنجار بنویسید. برخی از آن برتری دارند ، برخی فقط خوب هستند و برخی دیگر علیرغم اینکه قادر به استفاده از آن هستند کاملاً با آن مخالف هستند. شخصیت اصلی شما دومی است.

 داستانی بنویسید که چگونه زمان همیشه در جهانی بوده است که واقعیت در آن پیچیده و کشیده شود. سپس شخصیت شما از طریق تحقیق و کار سخت متوجه می شود که حتی می توانید زمان را تغییر دهید.

 در مورد شخصیتی بنویسید که جوامع دست نخورده را به عنوان یک زندگی تحقیق می کند. در حالی که در جنگل درگیر یک تکلیف هستند ، آنها به طور تصادفی به خود اجازه می دهند که توسط کسی از جامعه دیده شود ، نه بزرگ. آنچه آن شخص قادر به آن است فراتر از دنیایی است که شخصیت شما می دانسته وجود داشته است.

 درباره شخصیتی بنویسید که دنیای آن در حال مرگ است. زمین واقعی بیمار است و تمام گیاهان و احتمالاً زندگی را همانطور که آنها می شناسند ، می کشد.

 داستانی درباره یکی از شخصیت های خود بنویسید که جادو دارد. دیگری چیزی غیر از جادو نمی خواهد. تا چه حد است که یک نفر حاضر است برای جادوگری خود را برود؟

 شخصیت شما و برادرشان همیشه بهترین دوستان بوده اند. آنها تقریبا همه چیز را در مورد یکدیگر می دانند. تا زمانی که او را نگیرند ، کاری را انجام دهند که هرگز فکرش را ممکن نبود.

 کتابی درباره یک جامعه باستانی بنویسید که شخصیت شما در ذهن خود صدایی می شنود. آنها که از روستای خود مأیوس شده اند ، زندگی خود را به عنوان یک برده نزدیک می گذرانند و منتظر دیگران هستند ، سخت ترین کار را انجام می دهند و آزادی اندک به آنها اعطا می شود. خوب ، آنها به هر حال این کار را کردند ، تا اینکه فهمیدند که کدام صدا متعلق است.

 شخصیت شما یک کشتی را سوار می کند تا به سرزمینی تازه کشف شده سوار شوید. چیزی که آنها هنگام رسیدن به آنجا پیدا می کنند گونه های کشف نشده ای - هم حیوان و هم انسان زنده است.

 افراد غیر جادویی غیرقانونی هستند. شخصیت شما جادویی ندارد و خواهر و برادر بزرگتر آنها تضمین کرده اند که کسی از بدو تولد شخصیت شما نمی داند. یک لحظه از دست رفته ممکن است همه چیز را خراب کند.

 در مورد شخصیتی بنویسید که به یک معجزه احتیاج دارد ، و آنها نیز یکی را ملاقات می کنند! چه کسی می دانست که معجزه واقعاً موجوداتی هستند و نه فقط اتفاقی که می افتد؟ شخصیت شما وقتی معجزه ظاهر می شود برای کمک به آنها کمک می کند ، اولین تصور بد را ایجاد می کنید.

 داستانی راجع به چگونگی وجود انواع جادو در دنیای شخصیت شما بنویسید. هنگام نوشیدن مایعات شادابی (نوشیدنی جادویی) از یک میخانه محلی ، آنها با بینایی برخورد می کنند که بر هر قطره از خوشبختی مصرف شده غلبه می کند. آنها هرگز دیداری نداشته اند.

 شخصیت شما همیشه معتقد است که جادو وجود دارد. آنها فقط نمی دانند واقعاً چقدر نزدیک است.

 کتابی بنویسید که چگونه پس از حادثه ای که پدر شخصیت شما را کشته است ، آنها اسرار را کشف می کنند که حتی نمی توانند درک کنند. سپس دوست پدرشان از هیچ کجا نشان می دهد و همه را توضیح می دهد.

 در مورد نحوه شخصیت شما به جادوگری به کودکان می آموزد. هنگامی که یک کودک ثابت کرد که راهی بیش از حد انتظار است ، آنها باید به آنها کمک کنند که دقیقاً آنچه می توانند انجام دهند را بفهمند - و آنها را از انجام کارهایی که می تواند خطرناک باشد متوقف کند.

 داستانی راجع به شخصیت خود بنویسید و در حالی که منتظر نتایج تست در بیمارستان هستید ، با شخصی عجیب روبرو می شوید که به آنها دنیایی فراتر از خودشان می آموزد - و بهتر از خودشان.

 در مورد شخصیتی بنویسید که در جستجوی نوع خاصی از سنگهایی است که تقریباً فوراً آتش می گیرند - چیزی که اسکان آنها به آن احتیاج دارد. با این وجود ، آنچه آنها انتظار نداشتند پیدا کنند ، گونه ای شبیه پری دریایی بود که در غاری زندگی می کرد که بیشتر آن سنگ را در خود جای داده بود.

 یک داستان فانتزی بنویسید در مورد شخصیتی که هر روز از خواب بیدار می شود احساس همان چیز را می کند: چیزی که در زندگی آنها فقط ... از دست رفته نیست . وقتی متوجه می شوند کابوس های مکرر آنها در واقع خاطره ای هستند ، همه چیز روشن می شود.

 احساسات قابل کنترل است. افکار را می توان سرقت کرد. در دنیایی که شخصیت شما در آن زندگی می کند ، حفظ سلامتی خود تفاوت بین تخریب و شکوفایی است. آنها باید یاد بگیرند که هرکسی را که سعی در تغییر ادراک خود از واقعیت دارد ، هل دهند.

 در مورد شخصیت خود بنویسید ، کسی که در نتیجه یک اختلاف بین دو خانواده در وسط یک نزاع باستانی گرفتار می شود. برای درست کردن کارها ، آنها باید ابتدا سر خود را به دنیایی که ترجیح می دهند حتی نمی دانند وجود داشته باشند فرو کنند.

 شخصیت شما از نظر غذا ، سرپناه و حتی صبر کوتاه است. هنگامی که آنها (به معنای واقعی کلمه) از گذشته خود به کسی فرار می کنند ، واقعیت آنها شروع به معنا می کند. اگر فقط آن شخص می توانست کارهایی را که برای آنها انجام شده بود خنثی کند.

 جادو ارز است. شخصیت شما نژاد نادری است که بدون آن متولد شده است. هنگامی که آنها برای اثبات ارزش خود برای حل و فصل ، خود را در یک چالش خطرناک می بینند ، سحر و جادو مفید واقع می شود.

 کتابی در مورد شخصیتی بنویسید که بتواند از آن کمک کند - اما فقط در مکانهایی که قبلاً بوده اند. رویای آنها؟ برای به دست آوردن بیشترین مکان ، کوله پشتی را در بین هر یک از کشورهای جهان خود قرار دهید. تنها چیزی که جلوی آنها را می گیرد ، گذشته ای است که برای رسیدن به آنها سرگردان است.

 کشور شخصیت شما بهترین است ... تا زمانی که یک حاکم جدید با استفاده از زور و جادو ، تاج و تخت را به سرقت ببرد. تکان دهنده ترین قسمت؟ هیچ کس از آن کشور نمی داند که جادوگری وجود دارد ... و همه با جادو نمی دانند که بدون آن وجود دارد.

 درباره شخصیتی بنویسید که می خواهد همه کارها را در "لیست سطل" خود انجام دهد. اما هنگامی که آنها ربوده شده و به ناشناخته حمل می شوند ، فقط یک چیز در فهرست آنها باقی مانده است: زنده بمانید. همین اتفاق می افتد جایی که آنها در پایان گیر کرده اند یکی از رویاها.

 شخصیت شما زبانی را شنیده است که پیش از آن روز هرگز آنها را نشنیده اید ... اما آنها هر کلمه را درک کرده اند. معلوم است که آنها واقعاً از جایی که فکر می کنند نیستند.

 شخصیت شما دروغگو اجباری است ، قادر به جلوگیری از این نیست که خود را از ادای حرف زدن بکشاند که باعث می شود آنها حسادت همه اطرافیانشان شود. سپس آنها یک روز از خواب بیدار می شوند تا دریابند که دروغ های آنها همه به واقعیت رسیده اند ...

 درباره شخصیتی بنویسید که به دنبال جادو از کنجکاوی خارج می شود. آنها بیشتر از سحر و جادو در تاریخ خانواده خود می یابند.

نحوه نوشتن داستان های فانتزی:

Fantasy ژانر بسیار محبوب است. دنیاهای خیالی بی شماری در آنجا وجود دارد و این بدان معنی است که شما واقعاً باید روی منحصر به فرد بودن در دنیای خود تمرکز کنید.

 

نوشتن نوشتن خلاق

در اینجا چند ایده برای انجام این نوشتارها عدالت را به دنبال دارد:

 

100٪ فرهنگ منحصر به فرد ایجاد کنید

از این اشتباهات جهانی سازی خودداری کنید

بر اساس آنچه محبوب یا پرطرفدار است / با زمان وقوع ، زبان عامیانه خود را توسعه دهید

اگر قطارهایی در جهان وجود ندارند ، از عبارات رایج مانند "قطار فکر" استفاده نکنید

از نامهای منحصر به فرد استفاده کنید

در مورد تنوع فراموش نکنید!

یک سفر و نتیجه غیر منتظره و متفاوت را انتخاب کنید (بسیاری از رمان های فانتزی از یک فرمول مشابه پیروی می کنند)

آنچه را که می خواهید بخوانید بنویسید!

اگر می خواهید تمام شود ، زمان نوشتن خود را زمان بندی کنید و آن مهلت ها را دنبال کنید

30 مقاله نوشتن علمی تخیلی

آیا شما کسی هستید که عاشق فناوری پیشرفته ، بیماری ها و حتی مسافرت های فضایی هستید؟ اگر چنین است ، داستان نویسی علمی درست در کوچه شما قرار دارد.

 

وقتی نوبت به ایجاد فن آوری های جدید و جوامع پیشرفته می رسد ، شما واقعاً باید در خارج از این فکر کنید.

 

نوشتن نامه علمی فوری

در اینجا 30 پیام نوشتن خلاق علمی تخیلی آورده شده است:

 در مورد شخصیتی بنویسید که به تنهایی در یک غلاف فضایی از خواب بیدار می شود ... در کنار یک کشتی آنقدر عظیم که در واقع حامل سیاره ای در زیر آن است. شخصیت شما قبل از بیدار ماندن هیچ خاطره ای ندارد.

 داستانی را در مورد شخصیتی بنویسید که در دنیایی زندگی می کند که DNA هر فرد با دقت ژنتیکی برای کمک به جامعه طراحی شده است. شخصیت اصلی شما از آنچه برای آنها ساخته شده است ، بیزار است. این هرگز اتفاق افتاده است.

 در مورد چگونگی زندگی شخصیت شما در سیاره ای غیر از زمین بنویسید. در واقع ، آنها حتی نمی دانند زمین وجود دارد. خوب ، آنها تا زمانی که کاوشگر فنی پیشرفته و سقوط کرده در شهرکشان سقوط نکرد ، واقعیتی را که آنها تنها نیستند ، کشف کردند. حال آنها باید تصمیم بگیرند که چه چیزی برای حل و فصل آنها بهتر است.

 کتابی در مورد چگونگی گرفتار شدن جهان با جنگ ، قحطی و غیرانسانی بنویسید. اما بعد از سالها و سالها ساختن یک سیستم فنی که مرکز و کنترل همه چیز باشد ، تقریباً کاملاً صلح آمیز است. شخصیت شما همان مهندسی است که سیستم را اجرا می کند و وقتی فهمید که چگونه کار می کند ، آنها فکر می کنند همه چیزهایی را که می دانند رها می کنند.

 در مورد جدیدترین پیشرفت در واقعیت مجازی بنویسید که یک حس جسمی به شما می بخشد. اکنون شخصیت های شما حتی می توانند در خانه بمانند از طریق تلفن شما با افراد ارتباط برقرار کنند. اما هنگامی که یک درگیر مکانیسم ها را تغییر می دهد ، آنچه که یک بار لذت بود درد می شود و کاربر در حالت VR به دام می افتد.

 داستانی بنویسید که دیگران چگونه بیش از 300 سال شخصیت شما را به دلیل رازهای شناخته شده خود زنده نگه می دارند. وقتی شخص جدید بالاخره حقیقت را می آموزد ، واقعیت ... گیج کننده می شود. حال ، تنها با بزرگسالی کوتاه برای زندگی ، شخصیت شما باید اطمینان حاصل کند که هیچ کس دیگری از این راز یاد نمی گیرد. اما ... خوب ، اخبار به سرعت پخش می شوند.

 در مورد چگونگی منظور آنها بنویسید ، اما در تلاش برای ساختن ماشین مسافرتی با زمان ، شخصیت شما در واقع کائناتهای متناوب را کشف کرد - و سپس به طور اتفاقی خود را به دام انداخت. اوه ، و این جهان متناوب هنوز برق پیدا نکرده است.

 در مورد شخصیتی که در یک جامعه باستانی زندگی می کند داستانی بنویسید. هنگامی که یک جمع و جور درخشان و غیر طبیعی به ظاهر لمس می شود و موجودات ظهور می کنند ، همه چیزهایی که قبلاً می دانستند تغییر می کند.

 در مورد چگونگی زنده ماندن شخصیت شما ، بنویسید زیرا دستگاه آزمایش در قلب آنها کاشته شده است. قرار نبود که کار کند و اکنون نه تنها بهبود می یابند بلکه تغییر می کنند . دقیقاً آن دستگاه دقیقاً از چه چیزی ساخته شده است؟

 در مورد شخصیتی بنویسید که در یک اتاق تاریک و داغ از خواب بیدار می شود که لباسش به سختی است. حافظه آنها مه آلود اما پاکسازی شده است ، و نوعی دستگاه فنی دارند که دست خود را در کنار یکدیگر تضمین می کنند. آنها به پنجره ریز و درشتی می چسبند که منظره ای از دنیای بسیار پایین تر از آنها به آنها می دهد.

 درباره خواهر شخصیت خود بنویسید که مرده کشف شده است و علت مرگ حکم به مصرف بیش از حد آن داده است. شخصیت شما بهتر می شناسد او تنها فرد خانواده بود که هرگز مشکلی با مواد مخدر نداشته است. در واقع ، وی در حال پیشرفت درمانی برای سرطان در پیشرفته ترین مرکز تحقیقاتی جهان بود. شخصیت شما متوجه می شود که ... مشکوک است

 در مورد چگونگی غیرقانونی بودن رایانه ها داستانی بنویسید. دسترسی به فن آوری با مجازات ابد در زندان مجازات می شود. شخصیت شما یک مرکز سایبری زیرزمینی را اجرا می کند که توسط اجرای قانون محلی خراب می شود. اما در هنگام بازجویی ، آنها به جای پیگرد قانونی استخدام می شوند ... زیرا چیزی غیرقانونی به آن سر زده است.

 در مورد شخصیتی بنویسید که بطور تصادفی یک نرم افزار واقعیت مجازی ایجاد کرده است که به روان کاربر ضربه می زند و واقعیت نهایی رویایی آنها را ایجاد می کند. آنها در راه بودند تا میلیاردر شوند تا اینکه برخی از کاربران معتاد نشوند و نتوانند خود را از اختیار خود رهایی دهند.

 داستانی بنویسید در مورد دنیایی که شخصیت شما در حال حاضر در آن زندگی می کند نزدیک به نقطه شکست آن است. در حالی که بقیه دنیا عجله دارند همه را به یک غلاف فضایی با مقصد سیاره ای قابل سکونت منتقل کنند ، شخصیت شما در پشت میله های زندان باقی می ماند ، و باقی بقیه زندانیان جهان می میرند. ضربه گیر؟ آنها به اشتباه محکوم شده اند.

 در مورد چگونگی از بین بردن بیماری سرانجام بنویسید. سرطان چیزی غیر از کابوس قدیمی نیست. شخصیت شما سالها مشغول کار در آزمایشگاه اختصاص داده شده برای اطمینان از ماندن در این راه بود. راز آنها؟ آنها در انتخاب طبیعی یک مؤمن هاردکور هستند. او تصمیم می گیرد داروینیسم را به دست خودش بگیرد.

 کتابی را در مورد شهری بنویسید که اولین بار برای اجرای یک دولت کاملاً فناوری است. برای تعیین اینکه آیا این آینده کشور شما ... و جهان است ، تحت نظارت جدی از خارج قرار دارد. شخصیت شما وقتی می فهمد که فناوری به هیچ وجه مسئول نیست - دچار مشکل می شوید - گروهی از افرادی که قبلاً آنها را ندیده اید یا شنیده اید.

 نوشتن در مورد تغییر زمان گرم ممکن است ، اما از نظر غیرقانونی غیرقانونی است. در این جهان ، شخصیت ها می توانند خم شوند ، مکث کنند ، به عقب برگردند و حتی سریع به جلو حرکت کنند ... اما در معرض خطر زندگی آنها قرار دارند. شخصیت شما ، در میان وحشت ، به طور تصادفی زمان را تغییر می دهد ... با گذشت 300 سال به گذشته.

 داستانی را در مورد چگونگی گرفتار شدن در خارج از منزل در برابر ذرات رادیواکتیو ایجاد شده توسط یک فناوری جدید ، که قبلاً برای ریشه کن کردن بیماریهای موجود در هوا به وجود آمده بود ، بنویسید. افراد در داخل خانه محدود می شوند مگر اینکه از کت و شلوار مخصوص و بسیار گران قیمت استفاده کنند. شهروندانی که قادر به پرداخت هزینه های آنها نیستند ، از زندان محاصره می شوند. شخصیت شما می خواهد راهی پیدا کند که همه بتوانند از آن خواستگاری پیدا کنند - مهم نیست که اجرای قانون چه می گوید.

 درباره شخصیتی بنویسید که ذرات موجود در هوا را با هدف ریشه کن کردن بیماری ها اختراع می کند. متأسفانه ، آنها برای هر کسی که حتی به مقدار کمی تنفس می کند ، رادیواکتیو ، سمی و کشنده هستند.

 دانشمندان فضایی دست ساز را در اطراف سیاره مریخ ایجاد کرده اند تا بتوانند آن را کاملاً قابل زندگی کنند. شخصیت شما یکی از معدود افراد خوش شانس است که به عنوان اولین نفری که در کره زمین زندگی می کند انتخاب شده است. آنچه آنها نمی دانند این است که جو وجود ندارد ... و دیگران قبلاً در آن سکونت دارند .

 در مورد شخصیت خود بنویسید که در دنیایی زندگی می کند که روزانه در بیرون از منزل در معرض بلایای طبیعی است. تهویه در خارج خطرناک است و بندرت انجام می شود. هنگامی که آنها مجبور می شوند خانه خود را ترک کنند تا به یاری کسی که در خارج از کشور تلاش می کند ، بشتابند ، می آموزند که آن بلایای طبیعی "کاملاً ساختگی است". مأموریت جدید زندگی آنها این است که بدانید چرا.

 داستانی بنویسید که چگونه در دنیای شخصیت شما ، هنگام تولد ، هویت در ساعد شما کاشته می شود. این قابل اسکن است و شامل اطلاعاتی است که کسی نیاز به دانستن آنها دارد ، از جمله سن ، سلامت عمومی ، خطر ابتلا به بیماری ها و موارد دیگر. شخصیت شما با گذراندن زندگی خود در یک نوع مراقبت از فرزندآموزی ، فقط برای این کار درخواست می کند که متوجه شوید اکنون ، در سن 18 سالگی ، هویت آنها دو مجموعه اطلاعات مختلف را نشان می دهد.

 کار شخصیت شما هدایت مأموریت استعمار سیارات جدید است - حتی اگر زندگی موجود باشد. هنگامی که حقیقت چگونگی مدیریت آنها در یافتن سطوح سیارات قابل سکونت است ، یک عضو جدید به آنها نشان می دهد که واقعاً چقدر اشتباه است. شخصیت های شما هدف جدید هستند؟ برای متوقف کردن

 در مورد چگونگی ساختن شهرهای اقیانوسی برای ثروتمندان بنویسید. آنها در بالای اقیانوس شناور می شوند و روزانه صدها مایل طی می کنند ، در حالی که شهروندان آن در زندگی روزمره خود می روند. متأسفانه ، شخصیت شما طوفانی را در حال رشد در زیر سطح اقیانوس کشف می کند ، اتفاقی که قبلاً هرگز رخ نداده است - اتفاقی که آنها برای آنها بسیار آماده نشده است.

 شخصیت شما دستگاه جدیدی را که در گوش خود کاشت می کنید ایجاد می کند که ذهن کسانی را که روی آنها تمرکز می کنند ، می خواند. آنها پس از آزمایش نور ، به طور تصادفی متوجه می شوند که نانوا محلی یک راز عظیم ، خطرناک ، حتی بالقوه حتی کشنده نیز دارد.

 در مورد چگونگی آینده جادوگری واقعی بدانید ... حداقل برای موجودات انسان نما ساکن یک سیاره زمین مانند. شخصیت اصلی شما جزو معدود افرادی است که برای گشت و گذار در کره زمین و مطالعه آنها انتخاب شده اید. آنها هرگز هرگز انتظار نداشتند منبع جادویی را مانند آنچه در این روند انجام داده اند کشف کنند.

 داستانی را در مورد چگونگی افت اکسیژن روی کره زمین قرن ها بنویسید. حال با کم شدن جمعیت به دلیل خفگی و بیماری ، شخصیت اصلی شما مجبور است بدون جلب توجه بیش از حد از Keeps ، که به عنوان نیروی اجرایی بسیار کشنده شناخته می شود ، راهی برای دور شدن از سیاره در حال مرگ پیدا کنید ، همچنین به عنوان نیروی اجرایی بسیار کشنده شناخته می شود که وظیفه دارد اطمینان حاصل کند که فقط افراد خاصی را ترک می کنند.

 داستانی بنویسید که چگونه قرنها پیش ، یک شعله خورشیدی به خلاف آنچه انتظار می رفت ، جو زمین را آسیب دیده است ؛ در واقع آن را قوی تر کرد. اما اکنون اشعه خورشید در نفوذ به آن مشکل دارد و جهان به آرامی سردتر می شود. شخصیت شما در میان بسیاری از افراد مصمم است تا راهی برای رفع آن پیدا کنید.

 خوشبختی همانند سایر احساسات ، توهم است. در جامعه آینده نگر شما انسانها در آزمایشگاه و بدون آنها به عنوان ابزاری برای ایجاد برابری پرورش داده می شوند. تنها مشکل این است که شخصیت اصلی شما به روش طبیعی متولد شده است ... با هر احساسی دست نخورده. اگر این کشف شود ، آنها باید برای زندگی خود تلاش کنند.

 در مورد چگونگی شخصیت اصلی شما در زمان اشتباه در زمان اشتباه بنویسید. وظیفه دارند با ارائه چیزی به ظاهر بی اهمیت ، شاهد چیزی باشند که نباید از آنها برخوردار باشد و به دنیایی از رازداری ، تولید سلاح های خطرناک و یک جنگ مجازی که عموم مردم نابینا هستند ، کشیده می شوند.

نحوه نوشتن داستان های علمی:

این ژانر یکی دیگر از محبوب ترین ها و به دلایل خوب است. شما می توانید آینده ای واقع بینانه و در عین حال بسیار متفاوت را از آنچه در حال حاضر داریم تصور کنید.

 

اما شما همچنین می خواهید هنگام ایجاد دنیای علمی تخیلی خود از این نوشتن نامه ها ، چند مورد از این دستورالعمل ها را به خاطر بسپارید:

 

تصمیم بگیرید که آیا داستان در این دنیا اتفاق می افتد یا مطلبی کاملاً بی نظیر

یک فناوری پیشرفته واقع بینانه ایجاد کنید که شخصیت های شما در واقع از آن استفاده کنند

از زبان عامیانه مدرن خودداری کنید مگر اینکه داستان در اینجا رخ دهد

زبان عامیانه خود را ایجاد کنید. نمونه بارز آن در رمان علمی تخیلی جنا مورسی ، EVE: The Awakening ( تصویر زیر)

نوشتن مثال سریع

"پویا" عبارت است از زبان عامیانه که نویسنده در این مورد ایجاد کرده است. با دنیای علمی تخیلی متناسب است و بیشتر احساس رئالیسم را ایجاد می کند و خواننده را به اعماق جهانی می کشاند.

 

30 تبلیغ نوشتن دیستوپی

از آنجا که این ژانر محبوبیت بیشتری پیدا می کند ، ممکن است خودتان بدانید که ممکن است یک دنیای خاص پس از آخرالزمانی به نظر برسد.

 

چرا در مورد آن نمی نویسیم؟

 

PROMPTS WRITING: آتش سوزی اکثر مناطق سرزمین زنده را درگیر کرده است. شخصیت شما یکی از افرادی است که سعی در سوار شدن به کشتی را برای ایجاد یک شهرک جدید در اقیانوس ... که آنها نمی دانند وجود ندارند. # نوشتن_نویس ها

برای توییت کلیک کنید

 

در اینجا 30 پیام نوشتن خلاق دیستوپیایی آورده شده است:

 درباره شخصیتی بنویسید که یک تخم مرغ عجیب و غریب در جنگل پیدا می کند. وقتی آنها آن را به خانه می برند ، هرگز نمی توانستند آنچه را که در داخل آن بود ، پیش بینی کنند.

 داستانی بنویسید که چطور کشاورزی طبیعی دیگر وجود ندارد. به دلیل تغییر آب و هوا ، تمام مواد غذایی باید به صورت عمده تولید و توزیع شوند. هیچ طعمی وجود ندارد و هر روز یکسان است. شخصیت شما که تمام زندگی خود را در این دنیا گذرانده است ، سفری به کوههای دور از خانه خود می برد. در آنجا گیاهان واقعی و انواع توت ها را کشف می کنند.

 درباره افراط گرایان طبیعت که دولت را به دست می گیرند ، بنویسید ، برای جلوگیری از ریشه کن کردن همه آسیب های بشر در کره زمین ، هیچ کاری متوقف نمی شوید. شخصیت شما در چنگال آنها به پایان می رسد ، وادار به انجام مناقصه آنها می شوند.

 داستانی بنویسید که چگونه ، به دلیل تغییر آب و هوا ، آتش سوزی اکثریت زیادی از اراضی زنده را درگیر کرده است. شخصیت شما یکی از افرادی است که سعی در سوار شدن به کشتی را برای ایجاد یک شهرک جدید در اقیانوس دارد. مشکل؟ این حل و فصل واقعاً وجود ندارد.

 در مورد اینکه چگونه بعد از بیماری ویرانگر که بیش از 200 سال پیش فقط جمعیت حیات وحش را لرزاند ، بنویسید: دانشمندان ویروسی را ایجاد کردند که سیستم ایمنی حیوانات را با هدف ایجاد تعادل و تثبیت دوباره جمعیت حیات وحش تقویت می کند. مشکل این است که خیلی خوب کار کرده و حیات وحش از جمعیت جهان فراتر رفته و کاهش یافته است

 کتابی بنویسید که چگونه پس از طوفان ویرانگر که همه دنیا را فرا گرفته است ، جمعیت بطور چشمگیری کمرنگ شده است و شخصیت شما که تمام خانواده خود اما جوانترین خواهر و برادرشان را از دست داده است ، باید با گروهی از متحدین در برابر "دولت جدید" برود. زیرا آنها سعی می کنند کنترل خود را بر جمعیت زندگی جهان بدست آورند - به بدترین روش.

 در مورد چگونگی گذشت چند صد سال ، موارد افسردگی ، اضطراب و سایر بیماری های روحی باعث مرگ و نابودی نسل ها شوید. سپس ماده ای از هوا به وجود آمده است تا تمام سطوح هر فرد را متعادل کند ، بنابراین آنها از هر نظر 100٪ برابر هستند. معلوم است که شخصیت شما نسبت به ماده مصون است.

 در مورد چگونگی جنگ جهانی سوم و سالها با آن پایان دهید ، بنویسید. این سقوط سیستم اقتصادی جهان بود. حالا شخصیت اصلی شما باید در دنیایی حرکت کند که دولت ها دیگر وجود نداشته باشند ، پول بی فایده است و بقا تنها هدف است. اوه ، و آنها یک وضعیت پزشکی ناتوان کننده برای مراقبت نیز دارند

 داستانی بنویسید که چگونه دو هزار سال پس از موج گسترده ای از یک بیماری کشنده در سراسر جهان فرا گرفته ، شخصیت شما به زندگی فقر و سختی می رود ، در تلاش برای تغذیه خواهر و برادرهای بسیار جوان دوقلوی خود و الکلی است. یعنی تا زمانی که شکل جدیدی برای انتخاب یک رهبر پیشنهاد نشود. اکنون آنها بالاخره می توانند برای حکمرانی بر تسویه حساب خود به رقابت بپردازند.

 در مورد چگونگی نابودی کتابها بنویسید. کشور شما به سه منطقه اصلی با منطقه خطرناک "خنثی" در مرکز جدا شده است. شخصیت اصلی شما با شایعه ای برای راهی که در وسط منطقه خنثی قرار دارد ، می بایست برای رسیدن به آنجا دو منطقه دیگر را جابجا کنید.

 کتابی در مورد شخصیتی بنویسید که خوشبختانه پس از سقوط جهان در یک خانواده قدرتمند به دنیا آمده است. آنها هر آنچه را که امیدوار بودند داشته باشند دارند ... به جز سرنخی که در مورد اتفاقات خارج از دیوارهای محافظ بسیار بزرگ آنها رخ می دهد. پس از فهمیدن ، آنها نمی توانند کمک کنند اما نیازی به تغییر آن ندارند.

 در مورد یک برج واحد بنویسید که آنچه را که از جمعیت کشور باقی مانده است ، قدرت می دهد. هنگامی که یک شخص بیرونی با مکانیسم های خود دست و پنجه نرم می کند ، برج خراب می شود و شخصیت اصلی شما و هر کس دیگری را برای زنده ماندن رها می کند.

 در مورد چگونگی کاهش میزان تولد به میزان قابل توجهی بنویسید. آنقدر که کودکان اکنون میلیون ها دلار ارزش دارند. شخصیت اصلی شما ، یک زن بسیار فقیر ، تازه فهمید که او باردار است - و نمی تواند مدت طولانی آن را پنهان کند. اگر کسی بداند که می تواند تولید مثل کند ، آدم ربایی و بدتر از او منتظر می ماند و به زودی کودکی را برای "گرفتن" به دنیا می آورد. برای نجات خود - و فرزندش - باید بارداری خود را به پدر ، مرد بسیار ثروتمندی در سیاست اعتراف کند.

 با وجود هشدارها و تلاش های بسیاری برای ماندن در آنها ، داستانی را در مورد شخصیتی که از تنها شهری که تاکنون شناخته شده اند دور می کند. آنچه آنها پیدا می کنند پوچی است ... برای مایل ، مایل و مایل.

 نوشتن داستانی درباره یک معبد پنهان ، تنها چیزی است که در راه شخصیت شما می شود که حاکم بعدی یک جامعه پسا آخرالزمانی ، خارج از شبکه باشد. وقتی یک تازه وارد وارد سرزمین خود می شود ، شانس یافتن معبد خطرناک می شود ... شاید حتی غیرممکن باشد.

 کتابی بنویسید که در واقع چگونه آنها فکر می کردند با ایجاد یک داروی واحد با قدرت از بین بردن بیماری ها ، بیماری ها و حتی سرطان به آنها کمک می کنند. آنچه پیش بینی نمی کردند ابر ویروس عظیم 100٪ در برابر دارو مقاوم بود. به نظر می رسد شخصیت اصلی شما تنها کسی است که نمی تواند آن را بگیرد ... که آنها از آن آگاه هستند.

 در مورد چگونگی فروپاشی جامعه در طی صدها سال بنویسید ، نه با جنگ یا یک واقعه واحد مانند آنها همیشه فکر می کنند اتفاق می افتد. شخصیت اصلی شما از 700 سال قبل از جزئیات ساخت و ساز سقوط ، یک پیام صوتی را کشف می کند. 300 سال طول کشیده برای نابودی جامعه کاملاً برنامه ریزی شده بود. اما چرا؟

 از زمان طوفان رادیواکتیو دست ساز که بیشتر زندگی را آنگونه که آنها می دانستند ، ویران کرد ، اقدامات جدی برای مستند سازی هر حرکت هر شخص انجام شده است. شخصیت اصلی شما هنگام غذا خوردن ، خوابیدن ، مسافرت و حتی در هنگام رابطه جنسی یک چیپ را اسکن می کند. وقتی راهی پیدا می کنید ، شخصیت اصلی شما بدون هیچ تردیدی از آن استفاده می کند ... که ممکن است بزرگترین اشتباه آنها باشد.

 داستانی را در مورد چگونگی تصرف دولت توسط ثروتمندان نزدیک به 50 سال پیش بنویسید. شخصیت اصلی شما به اندازه کافی خوش شانس بود که در ثروتمندترین خانواده متولد شد. آنچه هرگز فکرش را نمی کردند این واقعیت بود که روزی می توان ربوده شد و به عنوان اهرم مورد استفاده قرار گرفت.

 در مورد شخصیتی بنویسید که پس از مشاهده وحشت از افزایش جرم و میزان مواد مخدر ، در سن 12 سالگی فرار کرد تا به تنهایی در یک منطقه خاردار منزوی زندگی کند. اکنون ، پس از 10 سال تنهایی ، مردم شروع به پر کردن گردن خود از جنگل های پوشیده از زخم ها ، لباس های پاره شده و کبودی می کنند.

 در مورد یک سونامی فوق العاده بنویسید که بخش شرقی ایالات متحده را ویران کرده است. اما برخلاف آنچه انتظار می رفت ، آب در واقع در حال خزنده داخلی است ، نه به دریا. خانه شخصیت اصلی شما قربانی اقیانوس است.

 داستانی را در مورد کمبود برق و بسیار گران قیمت بنویسید. شخصیت اصلی شما یک شب در خانه قدم می زند تا یک ماشین الکتریکی با نام تجاری جدید را که در پشت یک درخت جنگلی نشسته است بیکار بماند. آنها آهنگ های تایرهای آن را دنبال می کنند تا خانه ای عظیم را روشن کنند که موسیقی آن را منفجر می کند. غریبه ای برای ورود به آنها موج می زند.

 کتابی بنویسید که چگونه در اوج کاراکتر شخصیت شما - و زندگی به طور کلی - یک حمله شهر آنها را ویران می کند ، همسرشان را می کشد و آنها را به فقر وادار می کند ... و شاید حتی جنگ. با وجود قوانین جدید ، معیارهای جدید و حاکمان جدید ، زندگی آنها هدفی کاملاً جدید به دست می آورد.

 داستانی بنویسید که چگونه یک پسر کوچک به سمت شخصیت اصلی شما در حال دویدن است ، نگاهی به شادی مطلق چهره آنها را روشن می کند. سپس آنها یخ می زنند ، شادی آنها به عصبانیت و خشم تبدیل می شود. شخصیت شما سرشان را گیج می کند ، گیج می شود و سپس حقیقت به آنها ضربه می زند. او باید یکی از کودکان ویران باشد و از افرادی که تحت تأثیر تراژدی بزرگ هستند متولد شده است.

 در مورد محاکمه بنویسید که تنها روشی است که شخصیت شما می تواند امیدوار باشد از رتبه فعلی پرتگاه خود بلند شود. جامعه کنونی جهان شما یکی از پیشرفتهای پیشرفت است. هرکسی که نتواند استانداردها را رعایت کند برای آن انجام شده است. شخصیت شما برای تصویب محاکمه خود به یک معجزه نزدیک احتیاج دارد.

 به دلیل خطایی که شخص در آینده دور هنگام مسافرت با آن مرتکب شده است ، ساختار اجتماعی (و زمان) جهان از بین رفته است. هر روز ممکن است واقعیتی کاملاً متفاوت از گذشته ایجاد کند. بقا تضمین نشده است و غریبه ها می توانند بهترین دوست شما - یا بیشتر - فقط دیروز باشند.

 دنیای شخصیت شما همان چیزی است که اتفاق می افتد هنگامی که یک ترکیب شیمیایی تجربی که برای حفظ زندگی گیاهان در نظر گرفته شده است وارد جو شود. اکنون درختان رشد کرده اند ، گیاهان در حال فشردن به خانه ها هستند ، و میزان اکسیژن زمین (اگر می توانید آن را باور کنید) بسیار زیاد است.

 برچسب خورده ، تراشیده شده ، و بهم پیوسته است. این واقعیت روزمره شخصیت شماست. آنها مانند گله ها گله می شوند ... به همان روش گاو استفاده می شوند. سپس یک نگهبان تنها به شخصیت شما ترحم می کند و راهی برای آنها پیدا می کند.

 داستانی در مورد شخصیت اصلی بنویسید که همه چیز درباره علائم هشدار دهنده یک شعله خورشیدی و چرخش میدان مغناطیسی زمین است. آنها مطالعات و مقاله های تحقیقاتی را ترسیم کرده اند که نشان می دهد چه اتفاقی خواهد افتاد. از آنجا که هر دو در یک سال بیش از یک قرن پیش روی داده اند ، آنها برای زندگی در زندگی متعجب شده اند.

 صلح جهان بر عهده یک شخص است که به حفظ صلح اختصاص دارد. قرن ها جنگ و فقر و قحطی وجود نداشته است. شخصیت اصلی شما تازه استخدام شده است که دستیار شخصی حاکم باشد. وقتی می فهمند جهان چگونه در صلح نگه داشته می شود ، زندگی آنها برای همیشه تغییر می کند.

نحوه نوشتن کتاب های Distopian:

رمان های داستوپی یکی از بزرگترین گرایش های دنیای ادبیات است. با کتابهایی مانند The Handmaid's Tale که داستانهای پسا آخرالزمانی را تحریک می کنند ، می توان به راحتی در همان ذهنیت مانند بسیاری از رمان نویسان دیستوپی گیر کرد.

 

درصورتی که می خواهید با استفاده از این نوشتن نامه ها ، دیستوپیایی بنویسید چند نکته وجود دارد:

 

به بیرون از جعبه فکر کنید

از عناصر ادبی از گذشته داستان خود استفاده کنید تا حال و هوای آنها شکل بگیرد

از همان صفحه اول یک تصویر بسیار واضح از زندگی روزمره برای شخصیت خود بکشید

با قوانین ، فرهنگ و آداب و رسوم خلاق شوید

فقط "با جریان حرکت نکن": داستان The Handmaid's به دلیل منحصر به فرد بودن ، محبوبیت زیادی دارد . بسیاری از مردم تصور نمی کردند به جهانی که توسط یک دین غلبه کرده است - و این چیزی است که آن را بسیار لرزاننده جلوه می دهد. غیر منتظره است

سریع نوشتن مقاله

28 مقاله نوشتن معاصر

برخی افراد لزوماً نمی خواهند از این دنیا فرار کنند. در حقیقت ، آنها فقط می خواهند کمی از زندگی خود فرار کنند اما ترجیح می دهند چیزی واقع بینانه را بخوانند ، موضوعی که می توانند به آن ربط دهند.

 

نوشتن معاصر همه چیز در مورد ایجاد ارتباط با خوانندگان است.

 

در اینجا 28 نوشتن نوشتن معاصر آورده شده است:

 در مورد شخصیتی بنویسید که همه کارهایی را که به آنها گفته می شود انجام داده است. آنها فقط دبیرستان فارغ التحصیل شده اند و برای دریافت مدرک تحصیلی خود در یک مورد قابل اعتماد ، به یک کالج بسیار خوب اعزام شده اند. اما وقتی به آنجا می رسند ، می فهمند که دنیایی از فرصت وجود دارد که هرگز آنها نمی دانستند وجود داشته باشد. اکنون آنها مجبورند نمای رفتن به دانشکده را حفظ کنند ، حتی اگر تصمیم گرفتند تلاش دیگری را دنبال کنند.

 داستانی را بنویسید که شامل شخصیتی باشد که به هیچ وجه به جز یک پاکت پیچیده روی زمین پاسخ نمی دهد. دعوت. آنها پس از حضور در یک رویداد مخفی زیرزمینی ، بخشی از بزرگترین گروه فعال در آنجا می شوند ... و هیچ کس حتی نمی داند که آنها چه کسانی هستند.

 در مورد چگونگی پیاده روی با دوستان ، بنویسید که شخصیت اصلی شما یک برج کوچک را که در زیر زمین دفن شده کشف می کند. آنها پس از انجام حفاری ، متوجه می شوند که پر از کتیبه هایی است که به سختی می توانند آنرا بسازند. آنچه در آن قرار دارد ، دیدگاه شخصیت شما را از زندگی برای همیشه تغییر خواهد داد.

 کتابی در مورد چگونگی زندگی یک شخصیت در یک زندگی بسیار بی پناه و بسیار خطرناک بنویسید. پس از مرگ پدر پر تحمل آنها ، آنها به دنیای واقعی رانده می شوند - فقط برای درک این که زندگیشان واقعاً با زندگی اطرافشان چقدر متفاوت است.

 کتابی بنویسید که چگونه شخصیت اصلی شما توسط کسی که آنها را به خاطر چیزی که از آن بدخلقی است نمی دانند از مدرسه / کار خارج می شود ، بنویسید. اما به دلایلی شخصی که خطاب به آنها فکر می کند از قبل همه چیز راجع به آن می داند.

 داستانی را بنویسید که چگونه شخصیت اصلی شما به عنوان یک هنرمند از این وضعیت خوب برخوردار است. اما وقتی همه کارهایی که برای آنها کار کرده اید در آتش سوزی غم انگیز سوخته است ، آنها باید همه چیز را با نام خود و هم اتاقی اتخاذ کنند که آنها را عقب نگه دارد.

 در مورد این که زندگی برای شخصیت اصلی شما هرگز آسان نبود ، بنویسید. آنها بعد از سرپوش گذاشتن در خانه های بی سرپرست و خارج از خانه ، سرانجام بزرگسال و به خودی خود هستند. وقتی مادر تولدشان دوباره به هم پیوست ، آنها هرگز نتوانسته اند پیش بینی کنند که چه مدت او را در این مدت دور نگه داشته است. حالا شخصیت شما باید تصمیم بگیرد بین درگیر شدن با مادر واقعی آنها یا قطع روابط برای همیشه باشد.

 در مورد چگونگی مرگ بخشی طبیعی از زندگی بنویسید. شخصیت اصلی شما از آن ترسیده یا تحت تأثیر آن قرار گرفته است. اما وقتی بهترین دوست آنها از دست می رود و بدن آنها جلوی خانه آنها نمایان می شود ، شخصیت شما این وظیفه را برای پیدا کردن چه کسی مسئول می کند - حتی اگر این به معنای شکستن قانون است ... بسیاری از قوانین.

 داستانی را در مورد شخصیتی بنویسید که در یک تصادف قرار دارد و آنها را کور می کند. وقتی آنها با غریبه ای روبرو می شوند که به آنها نشان می دهد چگونه دوباره از زندگی لذت ببرند ، به نظر می رسد همه چیز عالی است. تا اینکه تراژدی به آن غریبه اعتصاب کند.

 یک فرد عجیب به شخصیت شما نزدیک می شود و ادعا می کند والدین دیر باز آنهاست. اما شخصیت شما اتخاذ نشده است ... بنابراین آنها فکر می کنند. حالا آنها باید واقعیت جدید و هویتی را تکان دهنده بدانند.

 در مورد چگونگی پرواز سیب نیمی از خورشید بنویسید و شخصیت خود را روی سر ببندید. هیچ کس در اطراف نیست و راهی برای پنهان کردن کسی وجود ندارد. سپس این اتفاق دوباره روز بعد اتفاق می افتد. آنها برخی از حفاری ها را انجام می دهند و منبع را کشف می کنند ... یک کودک کوچک با پارچه ای برای لباس و گونه های توخالی.

 هویت شخصیت شما به سرقت رفته است و هزاران دلار بدهی به شما می دهد. آنها فقط اخراج شدند و از همه مهمتر اینها ، مهم دیگری که در دراز مدت وجود داشت ، فقط برای دوستشان با آنها درگیر شدند. و آنها گفتند که بیست سالگی شما بهترین سالهای زندگی شما خواهد بود.

 شخصیت شما از 5 سالگی در کنار فرزندپروری پذیرفته شد. خاطرات آنها از زمان زندگی در آن خانه پرستاری تقریباً وجود ندارد. تنها چیزی که آنها می توانند به خاطر بیاورند این است که احساس ترس دارند و ترانه ای متمایز که هر از گاهی در ذهنشان گیر می کند. وقتی یک روز در حال قدم زدن به کلاس هستند ، آن آهنگ آشنا را از راه دور می شنوند.

 داستانی بنویسید که چگونه شخصیت شما در خانه غریبه با زخم شکاف و دردناک روی پایش بیدار شد. آنها نمی دانند که در کجا هستند ، چگونه به آنجا می روند ، یا مرد عجیب و غریبی در گوشه اتاق که در حال تماشای آنها است.

 در مورد چگونگی مطالعه شخصیت شما در کل زندگی خود بنویسید. با توجه به اینکه هرکسی در خانواده خود به یک مدرسه لیگ پیچک رفته است ، شخصیت اصلی شما فشار برای ورود و گرفتن A را احساس می کند. آنها حتی برای انجام این کار حتی به سطوح پایین می روند.

 شخصیت شما مأموریت خود را آغاز می کند تا ثابت کند که کلید سعادت ، انجام هر کاری است که آنها می خواهند ، هر زمان که می خواهند. اما این ذهنیت به سرعت آنها را با مشکلات جدی مواد مخدر ، "دوستان" جدید و تصمیماتی که آنها نمی توانند خنثی کنند ، برطرف می کند.

 ساعت 3 صبح یک داستان در مورد یک خیابان کم نور بنویسید. شخصیت های شما مانند گذشته شبهای زیادی را پشت سر می گذارند بعد از یک تغییر طولانی در نوار. بنایی که قبلاً آنها را ندیده اند قبل از چشمک زدن به علامت "OPEN" توجه آنها را جلب می کنند. هنگامی که در داخل ، جهت کل زندگی آنها تغییر می کند.

 در مورد اینکه چطور هیچ چیز برای شخصیت اصلی شما واقعاً دشوار نبود ، بنویسید. آنها توانسته اند در طول زندگی ساحل باشند ، شغل خوبی پیدا کنند ، دوست خوبی داشته باشند و خوشحال باشند. سپس یک مددکار اجتماعی با یک کودک شش ساله در خانه خود نشان می دهد - همان کودکی که شش سال قبل از آن فرزندخوانده شده بود. به نظر می رسد ، بالا بردن یک کودک شش ساله بسیار دشوار است.

 شخصیت اصلی شما تمام زندگی خود را انجام داده است تا رویاهای آنها در مورد درمان سرطان به واقعیت تبدیل شود. اما وقتی به نظر می رسد که درمانی در دسترس است ، آتش سوزی مشکوک تمام تحقیقات آنها را می سوزاند ... یا به نظر می رسید.

 در مورد شخصیتی بنویسید که از یک حادثه جان سالم به در برد که منجر به کشته شدن یکی از خواهران و برادران آنها شد. هنگامی
برچسب: ،

امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۰۰:۰۵ توسط:gemini man موضوع: اخبار فناوری نظرات (0)