مرجع تخصصی تکنولوژی و رایانه مرجع تخصصی تکنولوژی و رایانه .

مرجع تخصصی تکنولوژی و رایانه

لایو منو ارئه دهنده پلتفرم های سفارش گیری انلاین برای هر کسب و کاری

سفارش انلاین لایو منو مزیت های زیادی دارد که به برخی از انها رسیدگی می کنیم:

  1. صرفه جویی در زمان خرید

زمانی که شما کالایی می خواهید خریداری کنید ابتدا پیدا کردن مرکز خرید خوب که دارای محصول شما باشد وقت گیر است و بعد از پیدا کردن طی کردن ای مسافت برای تهیه ان محصول برای شما وقت گیر است و سپس پیدا کردن محصول و ثبت سفارش ان هم زمان بر  است اما اگر فروشگاه مد نظر دارای منوی دیجیتالی لایو منو باشد با داشتن منوی ان فروشگاه راحت محصول را پیدا کرده و با امکان ثبت سفارش انلاین و ارسال که دارد باعث می شود در وقت مشتری صرفه جویی شود و فعالیت مغازه به دلیل انلاین بودن و نداشتن محدوده ساعتی بیشتر کسب در امد داشته باشد.

  1. راحتی انجام خرید

در منوی دیجیتالی لایو منو طبق طراحی که تیم مدیریتی انجام داده به صورت ایتم بندی و مجزا محصولات چیدمان شده اند و مشتری شما سریع محصول مورد نظر خود را پیدا و با کلیک ثبت سفارش خود را انجام می دهد.

  1. امکان جستجو و بررسی قبل از خرید

منوی شما کاملا در اختیار مشتریان شما قرار می گیرد و در ان ذره بین برای جست و جوی محصولات شما قرار دارد و مشتری ان را جست و جو می کند و محصول را طبق توضیحات ان شماسایی کند و از خرید خود مطمئن شود و بعد ثبت سفارش را انجام دهد.

  1. وجود تخفیف های مناسب و محصولات با قیمت های کمتر

در این منوی دیجیتالی لایو منو برای شما تیم پشتیبانی قرار داده شده است که باشگاه مشتریان را اداره می کنند و در انجا علاوه بر پاسخگویی به سوالات شما و رفع مشکلات شما با عضو شدن در باشگاه مشتریان هم میتوانید نظرات خود را ارائه دهید هم ار تخفیفات ویژگی که بر روی محصولات قرار می دهند بهره مند شوید و هم از محصولاتی که با قیمت کمتری عرضه میگردد  مطلع شوید.

  1. تنوع بسیار زیاد برای خرید

زمانیکه لایو منو در اختیار مشتریان شما باشد تمامی محصولات شما در هر جا و هر مکان و خارج از محیط و به صورت یک جا در اختیار انها قرار می گیرد برای همین تهنوع خرید بالا تر می رود و مشتری با حوصله تمام محصولات را دیدن و هر کدام را که مد نظر داشت به سبد خرید اضافه و ثقبت سفارش انلاین انجام می دهند.

  1. امکان مقایسه بین گزینه ها قبل از خرید

زمانی که منوی دیجیتالی لایو منو در اختیار مشتریان شما باشد زمانیکه محصولی مد نظر انها بود را می توانند با دیگر محصولات از نظر قیمت ها و کیفیت ها را بررسی کنند و مقایسه کنند و محصول ایده ال خود را با خیال راحت تهیه کنند.

  1. امکان پرداخت در محل

در صورتیکه ثبت سفارش انلاین انجام دادید اگر به هر دلیلی امکان پرداخت اینترنتی را نداشتید می توانید همگام تحویل گرفتن محصول به صورت حضوری مبلغ ان را پرداخت کنید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۳۹:۳۰ توسط:gemini man موضوع: اخبار فناوری نظرات (0)