مرجع تخصصی تکنولوژی و رایانه مرجع تخصصی تکنولوژی و رایانه .

مرجع تخصصی تکنولوژی و رایانه

خرید تلویزیون کیولد سامسونگ 55Q70A از بانه

 

مهم ترین ویژگی یک تلویزیون در توانایی آن برای ارائه و نمایش تصاویر با کیفیت نهفته است و به همین دلیل در قسمت ابتدایی بررسی تلویزیون کیولد سامسونگ 55Q70A به معرفی و مقایسه فناوری های بکار رفته در این تلویزیون 2021 سری 7 سامسونگ می پردازیم. پردازنده کوانتومی تلویزیون کیولد 55Q70A به صورت کاملاً هوشمند تصاویر را آنالیز می کند و کیفیت و وضوح عالی در نمایشگر ارائه می دهد. قیمت تلویزیون سامسونگ Q70A در حال حاضر مشخص نیست، چون به بازار عرضه نشده است، اما با وجود فناوری های پیشرفته آن و البته حضور فناوری کیولد انتظار می رود، قیمت آن با اختلاف چند میلیون تومان بیشتر از تلویزیون سامسونگ Q70T باشد.

پورت های ارتباطی تلویزیون 55 اینچ سامسونگ Q70a

یکی از دلایلی که تلویزیون های سامسونگ محبوبیت زیادی بین کاربران به دست آورده است ، می توان به بحث طراحی ربط داد. شرکت Samsung با بهره گیری از دیزاین های هدفمند و البته خلاقانه برای تلویزیون های خود ، توانسته تلویزیون هایی صددرصد متفاوت با آنچه در بازار های جهانی وجود دارد را تولید نماید. برای فضاهای کوچکتر ، بهتر است از سایز های کمتر از 50 اینچ استفاده کنید تا از آسیب رسیدن به چشم و هم از پایین آمدن کیفیت تصویر جلوگیری کنید.

خوشبختانه سامسونگ ،تلویزیون سامسونگ Q70A در 4 سایز طراحی کرده است و میتوانید بسته به متراژ اتاق ، یکی از سایزها را خریداری نمایید. هم اکنون سایز های 55,65,75,85 تلویزیون Q70A بر روی وب سایت ماردین کالا در دسترس بوده و می توانید هرکدام را متناسب با بودجه و سلیقه خود ، با بهترین قیمت خریداری نمایید. تلویزیون 55Q70A در مقایسه با مدل های قبل خود " Samsung Q60A " تاحدودی می توان گفت که به لحاظ طراحی متفاوت تر می باشد.

اگر قصد دارید تلویزیون سامسونگ 75Q70A یا 85Q70A را خریداری کنید و با خود فکر می کنید سیستم صوتی 20 وات توان کافی برای مانور کامل اتاق را ندارد؛ پیشنهاد می کنم حتماً به فکر خرید یک سیستم صوتی جداگانه باشید که البته از قابلیت جدید Q-Symphony هم پشتیبانی کند. سامسونگ در تلویزیون خود از Q-Symphony Lite بهره برده است، که به وسیله آن می توانید تلویزیون و سیستم صوتی را به هم متصل کنید و صدا به صورت همزمان هم از تلویزیون و هم از سیستم صوتی خارج شود.

در اتصالات قدیمی فقط صدای سیستم صوتی حضور داشت و بلندگوهای تلویزیون بیکار می ماندند حالا هم تلویزیون و هم سیستم صوتی صدای با کیفیت وپر قدرت تر را ارائه می دهند. اگر به دنبالخرید تلویزیون 85 اینچ سامسونگ 85Q70Aهستید، شما هم باید یک سیستم صوتی یا ساندبار برای مکمل صوتی تلویزیون خریدرای کنید. یکی از خوبی های تلویزیون سامسونگ 85Q70A پشتیبانی از فناوری های جدید صوتی Q-Symphony و Object Tracking Sound است. هنگامی که سیستم صوتی را به تلویزیون متصل می کنید؛ که البته باید از قابلیت کیو سمفونی پشتیبانی کند، قابلیت دیگر هم حسابی غوغا به پا می کند.

شاید کمی عجیب به نظر برسد که سامسونگ در این تلویزیون از سیستم صوتی دو کاناله برای ایجاد صدای 20 وات استفاده کرده است. واقعیت این است که بدنه باریک این تلویزیون پذیرای همین سیستم صوتی خواهد بود. از سوی دیگر کاربران به صورت بی‌سیم و از طریق فناوری بلوتوث قادر به ارتقاء صدا خواهند بود. با استفاده از فناوری Object Tracking Sound در این تلویزیون صدای هر شیء در صحنه ردیابی خواهد شد. به لطف این فناوری حتی ریزترین جزئیات صدا از دست نخواهد رفت و این مسئله تجربه شنیداری فوق العاده‌ای را به ارمغان می‌آورد.

خریدو فروش پالت چوبی دست دوم 09122610604

تلویزیون سامسونگ Q70T سایز 85 اینچ یکی از تلویزیون های 2020 این شرکت است. تلویزیون 85Q70T از کیفیت تصویر 4K و صفحه نمایش QLED پشتیبانی میکند. اگر محل کار شما در نزدیکی تلویزیون شماست، می توانید سیستم کامپیوتر خود را بر روی تلویزیون سامسونگ بریزید و به صورت بی سیم و از طریق وایرلس به فایلها و محتویات کامپیوتر خود دسترسی داشته باشید. این تلویزیون بهترین گزینه برای انجام امور روزمره کاری که انجام دادن آنها بر روی یک صفحه نمایش کوچک، خسته کننده به نظر می رسد، می باشد.

مجوزهای فروشگاه

بنابراین ، آنها به ما امکان می دهند با Tap View یا سایر دستگاه های دارای Wi-Fi Direct ، DLNA و سایر خدمات از طریق تلفن هوشمند خود به تلویزیون محتوا ارسال کنیم. علاوه بر این ، دارای چند نمای است که به شما امکان می دهد همزمان از محتوای تلفن همراه و تلویزیون خود لذت ببرید. و اما در مورد تیونرها ، این تلویزیون DVB-T2CS2 را برای تلویزیون های ماهواره ای زمینی و دیجیتال با استانداردترین استاندارد در خود جای داده است.

بنابراین ، کلیه کانالهای باز تلویزیون و رادیو را می توان دریافت کرد. این کیو ال ای دی از اسپیکر دو کاناله با مجموع توان 20 وات برخوردار است که هر چند توان بالایی نیست ولی به خوبی می تواند یک اتاق با ابعاد متوسط را پوشش دهد. تلویزیون قادر است با استفاده از ویژگی Q-Symphony خود، همزمان از طریق اسپیکر ها و همچنین ساندبار ها صدا پخش کند که موجب افزایش حجم صدا می شود و از این رو چنانچه صدای تلویزیون برای شما کافی نبود می توانید با استفاده از ساندبار ها، از صدایی با کیفیت و به اندازه کافی بلند لذت ببرید.

قابلیت Remote access توسط شرکت سامسونگ در این تلویزیون کار گذاشته شده تا کاربران این محصولات بتوانند بیشترین استفاده را از آنها داشته باشند. خرید تلویزیون‌های سامسونگ بی‌شک خریدی خوب، کارآمد و به‌صرفه است زیرا تا چند سال همانند کیفیت روز اول کارایی دارند و تصاویر باکیفیت به نمایش می‌گذارند.

خرید آنلاین تلویزیون کیولد سامسونگ 55Q70A و انواع تلویزیون سامسونگ از فروشگاه اینترنتی دوزین کالا به آسانی امکان‌پذیر است. امروزه محتوای 4K روبه افزایش است و می توان گفت که داشتن یک تلویزیون با کیفیت و رزولوشن 4K یک نیاز می باشد. این تلویزیون می تواند فرمت های Full HD و HD را نیز نمایش دهد و آن ها را با روشنایی و شفافیت بالا بر روی فحه نمایش ظاهر کند.

فناوری ارتقاء تصویر به شما کمک می کند تا محتواهای HD خود را تا وضوح نزدیک به فورکی مشاهده کنید. در این تلویزیون می توانید از زوایای مختلفی به تماشای برنامه مختلف بپردازید.تلویزیون Q70A دارای زاویه دید گسترده ای است و به شما امکان می دهد از تماشای برنامه های مختلف و یا در هنگام بازی های رایانه ای به صورت گروهی بیشتر لذت ببرید. Wide Viewing Angle از قابلیت هایی است که می تواند دقت رنگ و کیفیت تصویر را حتی از زاویه ها نیز برای شما بدون تغیر نگهدارد. در سامسونگ 55Q70A نور پس زمینه بهینه میشود و سبب کیفیت بیشتر سطح کنتراست رنگ میباشد.

تلویزیون کیو ال ای دی QLED سامسونگ در کنار امکانات هوشمند از کیفیت مناسبی برخوردار هستند. HDR 1500 کوانتومی، رنگ های کوانتومی، زاویه دید بالا و طراحی باریک برخی از امکانات تلویزیون جدید سامسونگ می باشند. تلویزیون بی حاشیه سامسونگ لذت تماشای فیلم و دیدن تصاویر را افزایش می دهد.

تلویزیون سامسونگ AU8000 سایز 60 اینچ محصول سال 2021 است که ویژگی ها و امکانات خوبی را داراست. پشتیبانی از پردازنده Quantum Processor 4K سیستم صوتی 2.2.2 کاناله با توان خروجی 60 وات مجهز به فناوری Quantum Dot و Quantum HDR مجهز به صفحه نمایش QLED با کیفیت 4K بهره مندی از فناوری Dual LED برای ارائه تصاویر با...

این محصول خوش ساخت سامسونگ دراندازه های 55، 65، 75 و 85 اینچتولید شده است. بسته به اینکه اتاق تان چه متراژی دارد و اینکه خودتان دوست دارید چه سایز تلویزیونی بخرید، انتخاب های گوناگونی پیش روی تان قرار دارد. 4 برند مطرح حال حاضر در تمام دنیا سامسونگ، ال جی، سونی و شیائومی هستند که طرفداران بسیار زیادی دارند.

در این سایت ویژگی های و مشخصات مربوطه و قیمت هر تلویزیون سامسونگ در صفحه مربوط به آن ذکر شده و می توانید قیمت ها و ویژگی های مدل های مختلف را با هم مقایسه کنید تا به خریدار برای خرید بهتر کمک کند. فناوری حرکت Motion Xcelerator تلویزیون سامسونگ Q60A بر اساس رفرش ریت 60 هرتز ساخته شده است و هنوز می تواند تجربه مشاهده فیلم های اکشن و ورزشی روان را برای شما به ارمغان بیاورد. این دستگاه همچنین از ALLN پشتیبانی می کند تا تجربه بازی بهتری را به شما ارائه دهد. سیستم عامل تایزن و استاندارد وایرلس 802.11ac به شما اجازه اتصال سریع به اینترنت را می دهد و شما می توانید مجموعه ای گسترده از برنامه ها را روی سیستم عامل خود نصب و اجرا کنید.


برچسب: قیمت تلویزیون سامسونگ مدل 55q70a، تلویزیون سامسونگ q90a، تلویزیون 55q70a، قیمت q70a، خرید تلویزیون سامسونگ 55q70a، بررسی تلویزیون سامسونگ q70a، تلویزیون سامسونگ q70a کیولد، قیمت تلویزیون سامسونگ 55Q70A، لیست قیمت تلویزیون 55 اینچ 4k، لیست قیمت تلویزیون 55 اینچ سامسونگ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۳۲:۰۰ توسط:gemini man موضوع: اخبار فناوری نظرات (0)