مرجع تخصصی تکنولوژی و رایانه مرجع تخصصی تکنولوژی و رایانه .

مرجع تخصصی تکنولوژی و رایانه

ورق دکرا، ورق کینگستون، هزینه ساخت و نحوه اجرای سقف کینگستون در ساختمانها | ویلانما

سطح این محصول از سنگریزه‌های رنگی ساخته شده است که بر روی هسته اصلی با یک چسب مقاوم مخصوص ثابت شده و با لعاب روی آن پوشانده شده است تا در برابر گرد و غبار محیطی مقاوم بوده و آنها را جذب نکند و به نوعی خاصیت تمیز کردن را دارد.

لایه‌های تشکیل دهنده کینگستون

ورق آلوزینک یا Galvallum که در برابر خوردگی بسیار مقاوم است، همچنین از مقاومت بسیار بالاتری نسبت به ورق گالوانیزه برخوردار است.

لایه بعدی رزین آکریلیک است که به طور کامل از خوردگی ورق آبکاری شده جلوگیری می‌کند و باعث می‌شود سنگریزه‌ها به ورقه بچسبند.

سطح بعدی با سنگریزه‌های رنگی پوشانده شده است که علاوه بر ایجاد زیبایی بی نظیر، از جدا شدن برف از برف و رها شدن آن از پشت بام و ایجاد عایق صدا و گرما جلوگیری می‌کند.

لایه آخر ورق دکرا، ورق کینگستون که باعث تثبیت سنگریزه سنگریزه‌ها شده و از ورود گرد و غبار به داخل سنگریزه جلوگیری می‌کند، کاشی را نیز زیبا و براق می‌کند.

تایل سنگریزه‌ای

سقفی بسیار شیک و منحصربفرد

ورق دکرا، ورق کینگستون ویلانما یکی از زیباترین انواع بام مورد استفاده کاشی سنگریزه است که به آن کاشی سنگی یا کاشی دکرا نیز گفته می‌شود. این نوع کاشی‌های سنگریزه از بافت های نامنظم برجسته‌ای برخوردار است که مات هستند و این ویژگی‌ها باعث شده است که این کاشی‌ها بسیار زیبا، شیک و منحصر به فرد به نظر برسند.

یکی از بهترین ویژگی‌های کاشی‌های کل در مقایسه با سایر پوشش‌های بام شیب دار این است که آنها به هیچ وجه از محو شدن و همچنین تغییر رنگ رنج نمی‌برند. پوشش چسب اصلی، لایه محافظ سطح، آلیاژ آلومینیوم روی، هسته فولادی، آلیاژ آلومینیوم روی، لایه محافظ سطح.

ویژگی های سقف های شیبدار سنگریزه ای

 انعطاف پذیری بالایی دارد

 در برابر خوردگی، خوردگی و سایش مقاوم است

 از نظر طراحی و رنگ از تنوع بالایی برخوردار است

 مقاومت بالا در برابر سرما و آتش

سقف شیروانی سنگی در دو نوع طراحی زونا و طراحی کلاسیک با طیف رنگی متنوع از جمله رنگ‌های قرمز، قهوه‌ای، نارنجی، آبی، سبز و زغال چوب در بالاترین کیفیت و با ساختار بسیار زیبا و ضمانت مادام العمر تحت لیسانس کینگستون کانادا با برند کینگستون تولید و عرضه می‌شود.

انواع سقف سنگریزه‌ای

طرح کلاسیک سنگریزه

سنگریزه‌های شینگن

سقف سنگریزه فقط با نام تجاری Kingston در ایران ارائه می‌شود. در تولید و ساخت این نوع پوشش سقف، توجه خاصی به طراحی و رنگ بندی آن شده است، هم از نظر زیبایی و هم از نظر بی نظیر بودن برای داشتن یک سقف مجلل و خاص. این رنگ آمیزی را می‌توانید در زیر مشاهده کنید.

رنگ بندی سقف طرح شینگل

قرمز

سیاه و آبی

رنگ قهوه‌ای

آبی

سبز

سیاه و قرمز (زرشکی)

رنگ بندی سقف کلاسیک

سیاه و قرمز (زرشکی)

آبی

سبز

سیاه و آبی

رنگ قهوه‌ای

قرمز


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 1
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۳۲:۴۰ توسط:gemini man موضوع: عمومی نظرات (0)